اردیبهشت ۱۵، ۱۳۹۱

دروغ


دروغ ! آدمها دروغ میگن 
بعضی‌ آدما نه اینکه بخان دروغ بگن، اما راستشم نمی‌گن! 
بعضی‌‌ها از قصد دروغ میگن چون اگه راست بگن دستشون رو می‌شه
بعضی‌ دروغ میگن،‌ اما انقد خوب فیلم بعضی‌ می‌کنن که تا گندش در بیاد یه عمر طول می‌کشه،
یه سری دیگه هستم هستن که کلا انقده محتاط حرف میزنن که راست یا دروغشون معلوم نیست، 
یه سری دیگه داریم که راست میگن اما یه کارهای مشکوکی می‌کنن که باز هم تو راست یا دروغ حرفشون می‌شه شک کرد!

قبلا تو فکرم اینجوری بود که همه راست میگن مگه اینکه خلافش ثابت بشه، اما از بس دروغ شنیدم ، دیگه به هیچ چیز به هیچ کس یا هیچ حرفی اطمینان ندارم.
یعنی‌ کلا همیشه همچی‌ دروغ مگه اینکه خلافش ثابت بشه.

نمیدونم من معادله چند مجهولی شدم، یا دیگران! از هر راهی‌ میرم نمیتونم حلشون کنم!
یه چیزی این وسط غلطه ....
اما یه چیزیم واضح و مبرهن است اینه که " خاک تو سرت که ریدی به ذهن من" !

هیچ نظری موجود نیست: