دی ۰۱، ۱۳۹۰

خواب


من آدم خوش خوابیم، بهتره بگم بودم!
فرق نداشت وایساده، نشسته، یا هر وضعیت دیگه
تو قطار، اتوبوس ، ماشین، هواپیما یا هر چیز دیگه
هروقت اراده می‌کردم میخوابیدم،
یادمه ۲سال پیش شیفت شب که کار می‌کردم، همیشه واسه اینکه خوابم نبره
اوایلش آب میخوردم زیاد که تند تند برم جیش کنم که خوابم بپره، اما فایده نداشت
واسه همین دیگه استاد شده بودم، ساعت موبایلمو کوک می‌کردم هر ۱۵ دقیقه یه بار زنگ میزد،
منم اون ۱۵ دقیقه کامل چرت میزدم، هر بار پا میشدم سیستمها رو چک می‌کردم، دوباره میخوابیدم
یه حالی‌ میداد :د همه تعجب میکردن که آخه من چجوری می‌تونم به همین راحتی‌ بخوابم حتا برای ۱۵ دقیقه!
......
اما الان چند هفته که خوابم به هم ریخته شدید، شبها  وقتی‌ میرم تو رختخواب حتا وقتی‌ دارم از خواب می‌میرم دیگه خوابم نمیبره، یا اگه خوابم هم ببره بعد چند ساعت از خواب میپرم و دیگه نمیتونم بخوابم :(
این خواب هم درد سری شده، باشه یه جوره، نباشه یه جور دیگست :(
دلم لکا زده واسه یه خواب راحت، یه خوابی‌ که با خواست خودم بخوابمو با خواست خودم بیدار بشم، مثل قدیما، یعنی‌ می‌شه خوابم برگرده مثل روز اولش :(
اما هنوز این خمیازه دست از سر من بر نمی‌داره و همچنان معتقدم که من در پیری ارترز فّک میگیرم
یکی‌ خوابامو بهم برگردونه :(

هیچ نظری موجود نیست: